HTML

Farkas - DBVault

A BME-n végzett önálló laboromhoz segítség ez a blog. Aminek a témája: Oracle Database Vault.

Friss topikok

  • Ződgyík: Lám, más is foglalkozik sulis bloggal? Én is írni kezdek, legalább nem az én gépemet terhelem vele... (2009.10.13. 12:48) félév vége
  • farkas ildiko: köszönöm szépen az észrevételeket, a hibákat javítottam (2007.12.07. 20:14) Félév vége
  • Sárecz Lajos: Szia! Nehéz úgy segíteni, ha a felkínált konzultációs lehetőséggel nem élsz! Ráadásul a blog bejeg... (2007.11.21. 22:45) nem hiszem el...
  • Mosolygó Ferenc: Szia! Az Oracle-nél én foglalkozom a Database Vault-tal. Van egy általam készített demo script am... (2007.11.15. 14:56) kezdet

Linkblog

2008.05.12. 22:27 farkas ildiko

félév vége

Elérkezett a félév vége, ez együtt elkészült a féléves beszámolom, és nagyjából befejeztem a rendszer tervet is. Most, hogy végre leadtam a házijaimat, volt időm végig olvasni a tervet, és itt közé tenni.

A rendszerterv itt el is olvasható.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://oraclefarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr32465668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ződgyík 2009.10.13. 12:48:33

Lám, más is foglalkozik sulis bloggal?
Én is írni kezdek, legalább nem az én gépemet terhelem vele :)
süti beállítások módosítása