HTML

Farkas - DBVault

A BME-n végzett önálló laboromhoz segítség ez a blog. Aminek a témája: Oracle Database Vault.

Friss topikok

  • Ződgyík: Lám, más is foglalkozik sulis bloggal? Én is írni kezdek, legalább nem az én gépemet terhelem vele... (2009.10.13. 12:48) félév vége
  • farkas ildiko: köszönöm szépen az észrevételeket, a hibákat javítottam (2007.12.07. 20:14) Félév vége
  • Sárecz Lajos: Szia! Nehéz úgy segíteni, ha a felkínált konzultációs lehetőséggel nem élsz! Ráadásul a blog bejeg... (2007.11.21. 22:45) nem hiszem el...
  • Mosolygó Ferenc: Szia! Az Oracle-nél én foglalkozom a Database Vault-tal. Van egy általam készített demo script am... (2007.11.15. 14:56) kezdet

Linkblog

2007.11.28. 21:16 farkas ildiko

Oracle telepítés, no2.

Nos egy windows újra install útán, újra neki láttam az Oracle 11g instalállásának. És így már tisztábban láttam, hogy mi van a gépen, mit kell beállítanom, mi az amit még fel kell elötte telepítenem. Ezután már sikerült is, sikeresen feltelepítenem.

Az Oracle 11g Windows alá való feltelepítése előtt el kellet végeznem néhány frissítést. Fel kellet rakni a Windows Installer 3.1-t, a NET Framework 3.5-t és egy új hálózati loopback csatoló kellett telepíteni.

Ez után már neki kezdhettem az Oracle 11g feltelepítésének Custom módban. Mivel a DBVault alap esetben nem települ fel, így nekem kellet kijelölni és hozzáadni a feltelpítendő részegységekhez. Az installáás során a kérdésekre hagytam az alapértelmezett beállításokat. A telepítés során nem különitettem el a DBVault Owner és a DBVault Account Manager funkciókat.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://oraclefarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr26245994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása